Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Přiznávám, mám teď už týden chřipku, hlavu zavařenou..." , já taky:-(. Jsem ráda, že jste zase s námi pane RusýR^

1 0
možnosti
PR

P24a16v92e20l 77R44u74s73ý

22. 3. 2013 11:20

Uvidím, jak moc často budu přispívat, nevím, kam dřív skočit a teď jsem napsal tři článečky jen díky tomu, že jsem byl nemocný a obtížně se soustředil na něco složitějšího:-). Děkuji za milá slova a přeji vše jen dobré.

0 0
možnosti

Profesionální synek nebyl zvolen. Soc.dem. se zbavila svého Bendy.;-(

3 0
možnosti
JL

Benda je veřejností považován za téměř nesvéprávného člověka, Dientsbier nějakou popularitu má.

2 2
možnosti
Foto

Pan Diensbier je perspektivní politik, ale zavinil si to sám. Pořád kontruje a pomlouvá Miloše Zemana a zdůrazňuje ideali sociální demokracie. Ale jako stranu ji vybudoval právě M.Zeman a nikoliv Diensbir! Musí se trochu ukáznit, říkají mu "Sólista"

3 1
možnosti
JL

Každý má něco - jeden se musí ukáznit, druhý musí zapracovat na pravopise.

1 0
možnosti
  • Počet článků 102
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2649x
matematik, statistik, sociolog
Není mi lhostejné, co se děje v naší zemi a ve světě, proto volím různé cesty, jak alespoň něco vylepšit.