Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J30a76r13o14s51l14a45v 71B16r52ü30m71m32e19r 7124953486

Autor zapomněl, že současně s Kalouskovým návrhem snížit povinné pojistné se taky drasticky sníží případné důchod, které budou pětinové, oproti zaměstnancům, při stejném hrubém příjmu.

0/0
26.3.2013 14:48

L63u39k23a26s 93H57a50b59a 2611443347

Pán je trošku mimo. Trošku dost.

+3/−5
25.3.2013 11:05

P63a19v63e16l 77K72u68r18f27ü70r80s61t 6965469464805

Rv antikarma - nevím, kde berete tu jistotu, že se na tom zaměstnanec má s OSVČ stejně.. už jen z logiky, co si živnostník nesežene, neodpracuje a nevymůže, tak nemá. Jak píšete, zaměstnanec si na podporu v případě, že přijde o práci, musí vydělat. Ale to dělá i OSVČ, ale stačí dvě včas neuhrazené pohledávky od zákazníka a vezete se v průšvihu..zaměstnance před insolvencí zaměstnavatele chrání zákon, mne ne, DPH i zálohy musím platit bez ohledu, jestli vydělám, resp. jestli mám zaplacenou fakturu.. nedá se to srovnat! V ničem;-)

+2/−4
24.3.2013 15:20

V21l65a57d95i82m18í77r 80A98d36á28m62e54k 3891687202358

;-Djá si myslím, že OSVČ by neměla platit odvody vůbec a čerpání zdravotních či sociálních služeb, bud platit v hotovosti nebo si sjednat pojištění u komerčních subjektů! sem jen zvědav jestli to zdravotní pojištění vyjde na 12 stovek měsíčně? :-) krásné čisté pravicové řešení, né? :-)

+2/−1
21.3.2013 21:13

T76o87m21á17š 25K41u38c36h40a46ř 3677421648961

Stále by to pro ně bylo maximálně výhodné, protože zdravotnictví musíte zaplatit především pro důchodce, staré a postižené, tedy většinou nevydělávající.

+2/0
23.3.2013 9:55

P20a14v77e50l 77R75u49s55ý 8559416822

Ano, pokud by pokračovali v plné úhradě zdravotní péče i v důchodu a plně hradili i zdraví svých dětí, nepobírali žádný starobní důchod, tak ano, je to čisté pravicové řešení.

+2/0
23.3.2013 20:04

O16l50d53ř16i63c37h 12H69r35e29j58s34e73m94n34o28u 6682513704197

Pak ale nedávejte děti do státní školy, nepoužívejte veřejné komunikace, atd.

Tady ta diskuze je vážně k blití. Kde je nějaká slušnost a empatie k potřebám jiných? Každý si sobecky a bezohledně valí jen tu svoji kuličku a nic jiného ho nezajímá.

+3/0
25.3.2013 15:42
Foto

P48a44v39e18l 58Ř75í48č89k43a 7849317419793

Pane Rusý, nevím co jste kdy dělal, ale Váš zaměstnvatel bych být nechtěl. čím méně tomu rozumíte, tím více o tom mluvíte. jinak Váš článek a příspěvky by vydaly minimálně na bakalářskou práci na téma "v čem se Rusý mýlí". bohužel matematika, statistik a sociolog jsou lidé, kteří si myslí, že společnost se má řídit, a to s krátkými opratěmi, protože lidé jsou přeci hloupí, tak se musí zglachšaltovat námi moudrými a vševědoucími centrálními plánovači, kteří na to jdou vědecky. takto přemýšleli komunisté a bohužel nezůstalo u myšlenek. jinak pane Rusý, nepochopil jste podstatu, díky živnostníkům, i třeba švarsystémářům je v této zemi levněji, než by bylo bez nich. a plus zaˇměńujete živnostníky s kvaziživnostníky, což jsou různí poradci atd. kteří mají ŽL k tomu, aby sosali státní prostředky! na to je jediný recept, osekat odvody státu a státní rozpočet, jinak těchto různých parazitů jako je mimo jiné i pan mládek a zástupy státních úředníků, sociologů, politologů, statistiků atd. bude jen přibývat, a tito lidé bohatství netvoří, jen spotřebovávají! tvoří ho jenom a pouze podnikatelé a živnostníci, bez ohledu na to, zda někoho zaměstnávají nebo ne.

+5/−16
20.3.2013 16:43

J19a89n 84H30a76v18r65d71a 4381769604789

Pane ricko vy toho namelete, paty pres devaty, chytrej jako radio, bez jedineho argumentu spousty odsudku a urazek, nejste zhulenej?

+13/−1
20.3.2013 18:12

V54l53a57d79i13m83í31r 43A71d21á44m56e86k 3881217352508

namouduši plácáte a žádný argumenty!

+4/−3
20.3.2013 20:08
Foto

P96a26v54e49l 85Ř44í43č48k74a 7629537759163

pane Havprdo a co nějaký argument, pak se bude o čem bavit

+1/−6
21.3.2013 13:02

I61v57a79n71a 92J46i85r14k28o56v58a 4896464774491

snad vy byste mohl jeden přihodit 8-o

+3/−1
23.3.2013 20:10
Foto

J73a88r28o53m46í87r 78Š43i34š63a 3680193231417

...a to jsem si doteď myslel, že jsem jako zaměstnanec k něčemu, ale díky za poučení. až dám výpověď, jistě si můj zaměstnavatel beze mě poradí.

+3/−2
23.3.2013 20:36

P37a31v76e66l 64K58u86r76f25ü94r74s48t 6455789684955

jako zaměstnanec nenesete žádná rizika, snad jen to, že Vás jednou možná vyhodí..to je celé..ale Váš zaměstnavatel musí Vaši práci sehnat, někdy i třeba dozorovat, předat, a čekat, že mu odběratel zboží nebo služby možná zaplatí. A teď ta největší legrace, kterou možná ani nepostřehnete - zaplatit státu i Vám musí, i kdyby mu nikdo fakturu nezaplatil...a další věc už možná postřehnete - až mu stát hodí další klacek pod nohy a zvýší jeho zátěž, kterou v souvislosti se svou činností má tak: a) ubere z Vašeho platu, b) zdraží služby. Kdo se bude mít nejlépe, hmm?

+1/−3
24.3.2013 16:01

M59i48r65o92s73l84a43v 98Š39i28m82k23o 7545183342365

Zaměstnanec nenese žádná rizika?! Kde žijete? Víte, co je profesí, kde chyba zaměstnance může způsobit tragédii a jemu kriminál, náhradu škod atd.

+3/−1
25.3.2013 10:05
Foto

P72a72v89e35l 80Ř32í80č29k62a 7959737339783

Pane Šíšo, by mě fakt zajímalo, jak plyne Vaše hodnocení z mého příspěvku, který se týká pana RUsého? nepostřehl jsem to nebo kus Vašeho příspěvku chybí??? a proboha živého, co Vám brání dát výpověď? navíc ji můžete dát na rozdíl od zaměstnavatele bez udání důvodů a pokud zaměstnavatel Vaši práci potřebuje, bude se Vám snažit přidat atd.! to je prostě klasická tržní metodika, nabídka a poptávka!

+2/0
25.3.2013 10:42

M96a51r10t73i38n 14N29e53v30r66l51a 2867771374467

Děkuji pane Říčko že jste v plné nahotě ukázal myšlení mnohých podnikatelů (doufám že ne všech): "bohatství... tvoří ho jenom a pouze podnikatelé a živnostníci,...".

Takže vám jsou ti zaměstnanci tak nějak na obtíž, že. Oni asi žádné bohatství podle vašeho názoru netvoří. Pochopil jsem to správně? ?

0/0
26.3.2013 8:48
Foto

P75a73v31e17l 70Ř48í75č72k87a 7439247369663

buďto jsem to špatně napsal nebo jste to nepochopil. Podnikatel není ten jeden člověk, ale celá jeho struktura. tj. podnikatel může být jeden člověk bez zaměstnanců či se zaměstnanci. podnikatelem je i právnická osoba, která sama nic netvoří. takže v tomto směru je jedno, zda podnikatel pracuje sám či ne! a pokud mluvím o podnikateli právnické osobě, tak tím podnikatelem je tento subjekt prezentovaný jednateli, vedením, až po uklizečku. je to srozumitelnější? a nemusíte být zbytečně agresivní. jinak to, že podnikatel tvoří hodnoty je vztaženo jako kontradikce státu, který netvoří, ale přerozděluje, tj. to co někdo vytvořil (podnikatelé, včetně zaměstnanců a spol) jim stát v části vezme a někomu to rozdává. zase, prosím! nechytat za slovíčka. vysvětlit složitou myšlenku bez kontextu je právě to, co nejde a co pak vede k poznámkám, jako jste Vy! předpokládám, že jste zaměstnanec, podle toho co píšete. je třeba si uvědomit, že zaměstnavatelé potřebují zaměstnance stejně jako zaměstnanci potřebují zaměstnavatele a je to jen otázka nabídky a poptávky. někde je převys poptávky zaměstnavatelů jinde zaměstnanců a podle toho se pak nastavují podmínky. prostě vzácnost zvyšuje cenu a naopak. to je prostě důvod, proč pokladní v supermárketu je méně placená než kreativní zaměstnanec a je to tak, bude to tak, takže nemá cenu na to nadávat či stěžovat si. jediné co může nespokojený zaměstnanec dělat je v rámci svých znalostí a schopností najít prostor, kde bude mít nejvyšší cenu pro zaměstnavatele.

0/0
26.3.2013 11:17
Foto

P46a40v77e21l 20Ř30í42č75k81a 7489267139143

je zajímavé, jak se pořád v myslích zaměstnanců staví zaměstnavatelé na stranu zla a zaměstnanci na stranu poškozených. asi nějaká mentální vlastnost českého národa! deformovaná komunisty, socialisty a spol. říkám už léta a všichni lidé, co mají trochu zdravého rozumu budou souhlasit, že zákoník práce překáží a to všem, včetně zaměstnanců a nezaměstnaných a vytváří zbytečné komplikace, náklady a bariéry a snižují uměle zaměstnanost, čímž logicky zvyšují hodnotu těch, co jsou zaměstnaní, ale zároveň snižují hodnotu nezaměstnaných a snižují jejich možnost být zaměstnáni. určitý relativně vysoká míra nezaměstnonosti je důsledkem zákoníku práce, minimálních mezd a sodiálního systému, protože prostě umožňují skupince lidí, s nízkou hodnotou práce nepracovat a zároveň různým vykukům tento systém zneužívat. dále vysoká cena práce a výhodnost strojů vede k tomu, že se omezuje lidská práce a zavádí se mechanické systému a stroje, to vše je ale výsledkem činnosti státu, nikoho jiného. u státu ať nezaměstnaní nehledájí spásu, ale příčinu své nezaměstnanosti!

0/0
26.3.2013 11:21

M82a51r15t48i48n 12N94e44v52r87l73a 2667611394307

Já řeknu i B:

Ano je skutečně zajímavé jak se pořád v myslích zaměstnavatelů staví zaměstnanci na stranu zla a zaměstnavatelé na stranu poškozených. Asi nějaká mentální vlastnost českého národa deformovaná... Hádejte kým?

0/0
28.3.2013 14:40
Foto

P78a21v40e23l 76Ř62í17č88k88a 7409757569943

já tedy nevím, ale čtu stovky vyjádření a článků o tom, jak je třeba minimální mzdy a zákoník práce, aby ti zlí vykořisťovatelé - zaměstnavatelé nemohli ubližovat zaměstnancům chudáčkům. co říkají zaměstnavatelé je to, že nepružnost trhu práce vede k tomu, že nemají chuť zaměstnávat a vytváří to zbytečné dodatečné náklady, které snižují konkurencechopnost, odbyt a tedy zase zpětně zaměstnanost. zaměstnavatelé si nestěžují, hledají možnosti, jak se tomu zparchantělému systému vyhnout či si to upravit. ale jinak je to podobné jako s cikány, tak dlouho se tu tvrdilo, že jsou diskriminovaní a poškozovaní, až jsme z cikánů oběti udělali a vyčlenili je. ta tzv. ochrana menšin, zaměstnanců a spol. je jen záminka jak z těchto skupin si udělat dojnou krávu pro politiky, kteří z nich sajou svůj kapitál, moc atd. soudruh JUDr. Křeček si takové živobytí a kariéru postavil na údajné ochraně chudáčků nájemníků, ale vidíme, že jen ubližoval všemu a všem a deregulace snižuje tržní ceny nájmů a zpružńuje trh ku propěchu většině a v neprospěch dříve regulovaných nájemníků. a tak je to se vším.

0/0
28.3.2013 23:01

L70u92k35á15š 13P66e64c33h66a 5492932223415

Dobrý článek. Podobně a názorněji o tomto tématu zde:

http://www.blisty.cz/art/67925.html

+4/−1
20.3.2013 9:07
Foto

P32a92v51e13l 53Ř58í89č21k95a 7709177139363

paní napsala objektivní článek, ne jak pan Rusý a hlavně, problém netkví v živnostnících, ale naopak zaměstnanci by měli chtíti nižší odvody byť vykoupené nižšími jistotami, ale popravdě. jaké stát garantuje dnešním třicátníkům jistoty? jen jistotu toho, že od zbankrotovaného státu vedeného socialisty zleva či zprava nic nedostane a ještě bude jako otrok platit jeho dluhy a nefungující aparát. případné volání zaměstnanců po vyšším zdanění OSVČ je jen metoda, když mně koza chcípla, tak ať sousedovi pojde celé státo, zaměstnanci si nepomůžou, naopak se vše zdraží, protože již dnes mnozí živnostníci fungují na úkor svých zisků a prosté reprodukce kapitálu a jeho do podnikání vložených prostředků!

+3/−9
20.3.2013 16:51

T51o75m62á25š 18K72u54c98h73a58ř 3627681638931

A zde je neméně zajímavé pokračování (Zaměstnavatelé kontra zaměstnanci):

http://www.britske-listy.cz/art/67933.html

0/0
21.3.2013 10:24
Foto

P74a96v21e71l 46Ř11í44č39k23a 7479857859273

řekl bych že paní se v mnohem mýlí ne proto, že by tomu nerozuměla, ale zůstala u kauzality, několika svých klientů a na nich částečně generalizuje. řekl bych, že dobří podnikatelé a dobře řízené firmy se poznají právě podle toho, že jejich vedení pochopilo, že zaměstnanec je partner, který musí být motivován a vtažen do života firmy, ne tupý výrobní prostředek, který jen něco dělá, protože motivovaný zaměstnanec, který práci dělá dobře z důvodů těchto podnětů je pro firmu přínosem! nepřátele z těchto dvou stran dělá paradoxně zákoník práce a pak hloupost na obou stranách.

+1/−4
21.3.2013 13:12

V66l83a73d32i27s12l75a25v 88B70u51r41y31š66e41k 3583446872434

Objektivní a nezaujatý článek, nezpochybnitelná fakta, karma

+12/−7
20.3.2013 7:07

V89l63a25d23i84m98í70r 11H90r21u61b25ý 4397313554879

Aha. Vypořádal jste se s kritickým rozborem údajů v příspěvcích níže?

+2/−6
20.3.2013 10:08
Foto

P25a10v36e45l 66Ř86í78č85k35a 7699407259443

hloupý, povrchní článek člověka, který ničemu nerozumí, ale o to horlivěji o tom mluví! je to ale symptom všech vědců, i komunismus je přeci založený na vědeckosti! a bohužel byl i aplikován, stejně jako pan Rusý by s námi nakládal stejně jako komunisté.

+2/−10
20.3.2013 16:52

J13a80n 78H58a51v94r62d51a 4691879334569

Neutekl jste z blazince?

+6/−2
20.3.2013 18:13
Foto

P10a84v13e36l 55Ř21í19č75k77a 7269577179523

ano, s vámi, už dvakrát, jsem přeci vnadná blond pečovatelka s pěknejma trojkama

+1/−5
21.3.2013 13:03

T76o13m84á38š 86T25a67t54í66č87e39k 5820652870358

Nesmysl

Vtahovat do toho švarcsystém, to je jako kdybych chtěl zakazovat pití vína kvůli výrobcům patoků. Švarcsystém je vysledovatelný a jako takový např. v rajchu zakázaný, stíhaný a tím pádem neprovozovaný. 

Zatímco lidi, co makajó, aniž by měly jakoukoliv jistotu, aniž by za ně nějaká třeba státem podporovaná nebo úplně státní firma nebo velkofirma stylu global player platila luxusní sociální zabezpečení, ti mají být odřeni. Ó Moudrosti! Už dnes, když, Ó Moudrosti, sháníte řemeslníka, který něco umí, musíte mít známosti, i když z trochu jiného důvodu než zastara. A co když ten stolař za rohem se na to vys..e a půjde taky do velkofirmy přiřezávat eurookna na míru, namísto své vzácné práce. To jen ten první případ, co mě napadl, ale mohl bych pokračovat se sty dalšími. 

Blogere, likviduj s individui stejného IQ schopné lidi, kteří nepotřebují ředitele, šéfa, účetní, bla bla, ale vytvářejí věci, které jsou očividně potřebné, protože žádané. Zdanit, Ó Moudrosti, aby bylo lépe nedoukům!

+8/−11
20.3.2013 0:52

P91a46v55e21l 12K87o65r11e74j58s 3796574304497

no pěknej článek, skoro jako od Mládka, jenom méně agresivních nádávek, jen tak dál R^;-D

+2/−10
20.3.2013 0:46

J65a85n 32H70a15v73r91d77a 4221819724649

Priznejte si pane Korejs, ze ten clanek nechapete a nemusite byt nestastne vtipny.

+6/0
20.3.2013 13:28

A11l42e96x73a53n88d33e82r 82N41o69v46á14k 2638205114194

Vlastně ano, jsem pro. Ať postaví ty odporně samostatné a schopnější jedince, kteří voli dle vlastní úvahy a selským rozumem, na rozdíl od účastníků odborářských demonstrací, daňově na úroveň zaměstnance. Rozhodování, jestli se snažit stát na vlastních nohou nebo zvolit  těžký úděl chudáka zaměstnance, bude o poznání jednodušší. Opět dojde ke klasickému jojo efektu, tak dobře známému z posilování práv zaměstnanců sociální vládou v dojemné péči  mentálního génia Zdeňka Škromacha, kdy se jakékoli vyšperkování Zákoníku práce obrátilo zákonitě proti zaměstnancům.  Ti odporně samostatní, pracovitější  a schopnější paraziti si stoupnou do řady na pracáku  s těmi, co tak tíhnou k veselicím v odborářských demonstracích. Nová konkurence v soutěži na pracovním trhu bude jistě osvěžujícím a novým impulsem i pro stávající zaměstnance, kteří jako autor blogu křepčí nad slovní ekvilibristikou oduševnělého představitele stínového ministra financí za ČSSD.

+14/−9
19.3.2013 23:59

O78d17s66t47r15a11n11ě16n21ý 60U23ž43i24v33a72t47e47l

Uživatel požádal o vymazání
+6/−2
20.3.2013 0:13

A86l32e14x11a15n89d33e46r 65N34o25v85á65k 2508625894674

Diametrálně není vůbec důležité slovo.Důležitý je poměr případného daňového odvodu k případné finanční zátěži v momentě, když živnostník přestane býti plátcem soc.a zdrav.pojištění  a tuto povinnost přenese na stát, vč.čerpání celého spektra roztodivných dávek z pozůstalosti tzv.sociálního státu.  Živnostenský stav je oproti zaměstnaneckému neporovnatelný. Porovnávají se hrušky s jablky. Každý živnostník byl zaměstnanec. Málokterý zaměstnanec byl živnostníkem. Nenávist zaměstnanců vůči živnostníkům je alarmující. A při tom stačí tak málo. Zkusit si to.

+7/−10
20.3.2013 0:21

P42a74v16e26l 95P41a94l66o41n38c19y 2490672175965

Tenhle clanek je znacne zavadejici a vicemene nesmyslne. Jedna se snazi srovnavat nesrovnatelne - OSVC a zamestnance - ale to se snazi i vlada,a vsichni, tady to aspon uvadi na zacatku, ze to jsou v principu jine kategorie.

Nicmene misto toho, aby srovnal skutecneho zivnostnika, takoveho, kterych je nejvic, tj. napr nejake vesnicke holicstvi, pekarstvi, instalatera, ci proste jine remeslniky, tak srovnava zamestnance a OSVC na Swarcsystem. Tech je mensina a proti tem by stat mohl jinym nastavenim pausalu a sazeb bojovat. Ale pokud chce autor srovnat OSVC a zamestnance, bude muset hodne pocitat a predevsim by mel srovnavat obyc OSVC s obyc zamestnancem.

+4/−12
19.3.2013 23:54

T97o66m76á86š 96K18u73c26h42a10ř 3487751848301

To není úplně nejlepší případ. Vy my asi vysvětlíte, proč mi právě tito vesničtí živnostníci stále nutí své služby "bez papíru". Ať je to autoservis, kde mi opravují auto, živnostník, co mi dělal střechu, zedník, eletrikář.. No a říct si o doklad holiči ;-D.. to bych si prvně musel být jistý, že nemá po ruce břitvu.

+8/−5
20.3.2013 0:01

A54l19e59x52a56n90d97e41r 30N89o90v18á44k 2738615234954

Poměr "nutících" živnostníků práci bez dokladu se zákazníky, vyžadujícími službu bez dokladu, bude pravděpodobně  shodný.

+6/−6
20.3.2013 0:07

T97o26m28á86š 98K72u74c92h58a68ř 3577721268561

A to to nějak omlouvá?

+2/−2
20.3.2013 11:12

A64n20t45o85n28í59n 96P21o25l97i66c46k85ý 9950872731987

Je to jednoduché. Protože při překročení určitého objemu tržeb se stane plátcem DPH a bude muset zdražit (nebo to zaplatit ze svého), protože i tak zaplatí i OSVČ nekřesťanské daně (a to jsme v křesťanské zemi). Neomlouvám to, ale když chcete vědět proč.

+1/−1
20.3.2013 13:38

O63d29s14t50r58a65n43ě55n46ý 83U58ž97i32v50a68t14e43l

Uživatel požádal o vymazání
+8/−3
20.3.2013 0:08

A35l97e97x86a43n63d97e85r 11N30o30v61á85k 2778145834684

Bohužel toho nechápete poněkud více.

+4/−8
20.3.2013 0:22

J92a53r21o15m15í53r 12K39r81á74l 4480239924569

Šlo by to v případě, kdyby jako základ u OSVČ byla tzv. "osobní spotřeba" plus nějaký benefit.  Ale více by se nevybralo, spíš naopak.

+1/−1
20.3.2013 6:19

V96á41c52l70a89v 75Z22e30l64i15n63k57a 2452230923592

Díky autorovi. Díky za jeden konečně rozumný pohled na věc, ze kterého je zřejmé, že problémem není živnostník, který je skutečným živnostníkem, ale problémem je všeobecně rozšířené švarcákování, v jehož důsledku tady máme sortu faktických zaměstnanců, kteří nezřídka dostanou vše pod hubu jako standardní zaměstnanec, sám znám x takových případů, ale mohou si oproti tomu zaměstnanci šikovně krátit odvody. Mám pár kamarádů živnostníků, ale skutečných živnostníků hodných toho označení a všechny bez rozdílu je švarcákování pěkně dopaluje. Vadí to i seriózním podnikatelům, co se snaží lidi normálně zaměstnávat, protože to zvýhodňuje ty méně seriózní.

Takže se nabízí otázka, kdo se toho tak vehementně zastává na všech frontách včetně této diskuse? Zřejmě ti, kterým tenhle absurdní systém vyhovuje, a kteří díky tomu mohou při zjevně nadstandardních příjmech platit odvody srovnatelné s pokladní v hypermarketu. Kecy o tom, že tomu autor nerozumí nejsou ničím jiným než kejháním příslovečných potrefených hus. Vypadá to, že autor pálil kartáčovou střelou a trefil rovnou celé hejno. Na potvrzení slov autora stačí porovnat prostá data o odvodech zaměstnanců a OSVČ. Nepoměr je tak obrovský, že ani skutečnost, že pro řadu lidí není práce na ŽL hlavním zaměstnáním to nedokáže kompenzovat. Česko je v tomto unikát, takže něco je zjevně špatně i kdyby se potrefení ukřičeli.

+15/−5
19.3.2013 23:32

M15a53r23t63i56n 25J91i37r29o54u95s57e60k 7886595725188

Nečasovi, Kalouskovi a celé této vládě se povedlo v této zemi vytvořit prostředí, že hlavním cílem snažení mnoha OSVČ je "Nedat Kalouskovi ani Korunu", je to považováno za hrdinství a nikoli za trestný čin. To je velmi závažná situace, finanční úřady si s tím nevědí rady. A ani nemohou.

+11/−5
19.3.2013 23:51

P72a32v30e43l 17P24a18l56o71n87c16y 2500572175875

O tohle se zaslouzily predevsim vlady CSSD pred Kalouskem, protoze ty ukazaly, ze hospodarit neumi a ti co nepracuji a nic neumi, tak se nakonec stejne budou mit dobre na ukor tech co pracuji

+6/−10
19.3.2013 23:55

O45d31s68t93r98a39n10ě81n49ý 25U51ž45i78v64a68t75e54l

Uživatel požádal o vymazání
+9/−1
20.3.2013 0:04

P90a49v71e90l 72K26u97r38a15l 5161834360850

To že je to mizerné teď neznamená že to nebylo mizerné ani za té vlády ČSSD... ano státu to chce dát co nejmíň je to možné protože to stejně člověk nikdy neuvidí zpátky. ani ve formě pořádné infrastruktry, natož nějakých důchodů a služeb.

0/−2
20.3.2013 8:32

M85a70r46t17i21n 39J29i64r73o78u72s49e79k 7276645785388

Jo, proslýchá se, že tehdá nejvíc prosperovali výrobci mřížek pro vozidla skupiny N1 nestandardních tvarů. :-)

+3/0
20.3.2013 0:08

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz