Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J55a84n 51F85r23o94l47í25k

30. 11. 2012 15:39

Díky za článek. Pan Rusý mě vysvětlil to, co se nepodařilo ani státním úředníkům MPSV ani novinářům ekonomických rubrik typu Měšec nebo Peníze. Ještě jednou velké díky.R^

2 0
možnosti
PK

P81a91v77e19l 50K87r17á81l

30. 11. 2012 11:40

Nečetl jsem to celý, protože je to dlouhý. Ale jak jsem zahlédl, píšte, že se ve II. piliři nic nedědí. Mám dojem , že si to plete s I. pilířem, kde si opravdu NIC neukáláte. A pokud platí odvody jak máte ( včetně Vašeho zaměstnavatele) tak jste nakonec oškubán státem. Jo a pokud umřete před odchodem do důchodu, tak Vaše výplata se smrskne na necelý dva tisíce vdovského ( z I.pilíře) a to ještě za různých podmínek :

Hurá do I. píliře, ať v důchodu máte almužmu: Sláva Vám a Vaším košilkám.(žížaličkám);-)

1 5
možnosti
HH

Vy nechápete princip I.pilíře tj. průběžného systému důchodů.Tento pilíř není tzv. spořícím ale průběžným- ihmed spotřebujícím- kdy vy v ekonomicky činném období života platíte důchod ekonomicky nečinným. Až vy budete ekonomicky nečinným, tak vám budou důchod platit ekonomicky činní. A hádejte kdo to bude a zda to nemůžete ovlivnit.

3 0
možnosti
  • Počet článků 102
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2649x
matematik, statistik, sociolog
Není mi lhostejné, co se děje v naší zemi a ve světě, proto volím různé cesty, jak alespoň něco vylepšit.