Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Augustus Asper

nesouhlasím

Kupříkladu na ČT 24 je mnoho prostoru věnováno i neparlamentním stranám, jako jsou Lidovci, Zelení, Sekta stupidních občanů či Kryptofašokretenita…pardon Suverenita. Bohužel jimi nabízená „řešení“ jsou až na velmi výjimečné světlé výjimky naprosto zcestná, takže si vyšší zájem ani nezasluhují, nemluvě o jejich kandidátech.

0/0
20.9.2011 14:06

maxas

Veřejné mínění se ovlivňuje snadno,

většinu populace totiž tvoří sugestibilní jedinci, kteří své názory v převážné většině pouze přejímají, protože na jejich vytváření nemají buď dostatečné IQ, nebo naopak mají výrazněji vyvinutou lenost. Proto pravda a láska nikdy nemůže vyhrát nad lží a nenávistí. Co naplat???

0/0
15.9.2011 0:52

maxas

Veřejné mínění se ovliv

0/0
15.9.2011 0:46

Urb - Uničtoženie vraga

V nouzi poznáš přítele. To platí i v politice

Kdo z politických stran nesl při událostech ve Výběžku kůži na trh a dostával slzák do očí, na zemi do něj kopali policajti?

Byla to DSSS. Neplodné proklamace, typu prohlášení Klause o nutnosti seřezat nespokojené, jen slušného člověka naštvaly. Plně budu chápat lidi z Výběžku, že nebudou nevděčné skety a svým ochráncům z DSSS své hlasy ve volbách dají. Já tedy tam mám jen chalupu, ale nejraději bych jim hlas dala také, kdybych tam byla trvale hlášená. Do parlamentu to cenu nemá a tak zůstanu u KSČM.

+1/0
14.9.2011 23:20

petrik1960

Re: V nouzi poznáš přítele. To platí i v politice

nemáte tedy co být naštvaný(á)slušný člověk nemůže být komunista

0/0
15.9.2011 8:13

SYETEY-KOTZOUR

chraň nás pánbu před zelenými

sekta mající pocit, že mají nezpochybnitelný patent na rozum, kterému se musí většina podřídit, nejlépe pod nějakým ekologickým nařízením či rovnou zákonem. Děkuji nechci.;-)

+2/0
14.9.2011 23:16

SYETEY-KOTZOUR

Re: chraň nás pánbu před zelenými

já naopak fandím jádru a mám vrozený odpor vůči sociálním inženýrům;-)

0/0
14.9.2011 23:18

Rusy

Re: chraň nás pánbu před zelenými

Taky jsem pro jádro a mám odpor vůči sociálním inženýrům - ale největším sociálním inženýrem jsou teď Drábek s Kalouskem, kteří regulují porodnost směrem dolů. I kdyby to dělali "Bezděky", stejně je to socinženýrství.

0/0
15.9.2011 19:12

SYETEY-KOTZOUR

Re: chraň nás pánbu před zelenými

tak drábek s kalouskem jsou především nablblí pseudoreformátoři s bobkem říznout do mafiánské kliky

0/0
16.9.2011 10:17

pavel 99

Co také si Kefalín

představíte pod pojmem "... vychované děti.."? Nebo budeme některým neviditelným skupinám násobit důchody?

Ono na návrhy Zelených bych byl opatrný. Snad je známo, jak to dopadlo se zákonem o podpoře OZE a to ten zákon podle Zelených ony zdroje "nedostatečně podporoval".:-/

0/0
14.9.2011 22:38

Paeris Kiran

Re: Co také si Kefalín

No já udělám cokoli aby se ti zelení magoři do sněmovny nedostali. Po dlouhé době někdo přišel s rozumnou koncepcí energetické politiky a to poslední co potřebujeme je aby se k ní zeleňáci mohli nějak vyjadřovat.

Pokud půjdu volit tak jen proto aby se do sněmovni žádný ekologista nedostal. (Ekolog by mi nevadil... titul z biologie je dostatečno kvalifkací...) to ovšem zelení postrádají.

+1/0
14.9.2011 22:54

pavel 99

Re: Co také si Kefalín

kéž by takových bylo víc. Je třeba lidem připomínat, co stihli napáchat za pár let, co se dostali do parlamentu.

Ostatně nebyli to Zelení v tričkách s nápisem "nejsem Paroubkův hlas" aby pak ......? Tihle lidé se neštítí ničeho.

0/0
14.9.2011 23:06

Richard Fuld

Re: Co také si Kefalín

Nejsem žádný příznivce zelených. Nicméně srovnáváme-li úroveň napáchaných škod, pak zelení budou někde na konci hitparády :-). Mlhavý obrys důchodové reformy zelených je ale jediným, který alespoň nakročil ke stabilizaci průběžného systému. To jim nelze upřít. Stejně tak je ale třeba vnímat, že je to jen další politická strana, která nakonec bude stejně dělat to, co se jim "vyplatí".

0/0
15.9.2011 11:13

Paeris Kiran

Re: Co také si Kefalín

Ten provar se solárními panely? JEdiný kdo hlasoval proti byla ODS.

0/0
15.9.2011 14:09

pavel 99

Re: Co také si Kefalín

a "škody" se počítají v řádech bilionů - což je více než stávajiící státní dluh celkem.:-/

0/0
15.9.2011 15:25

Richard Fuld

Re: Co také si Kefalín

A už jste počítal škody, které napáchá zavedení 2. důchodového pílíře a tržního zdravotnictví. Zde taky můžete začít sčítat všechny zisky producentů zdravotních služeb, léků a techniky a zisky důchodových fondů a ztráty průběžného pilíře a ztráty z vytunelovaných fondů. Přičtěte ekotendry, předražené čističky, dálnice, prompopra, drancování Lesů ČR. Přičtěte každý rok 120 mld. na předražených veřejných zakázkách a určitě jsem spoustu dalších zlodějin neuvedl. Obávám se, že proti tomu bude fotovoltaika je kapka v moři. Jinak zatím nejčernější scénář ohledně fotovoltaiky jsem slyšel mluvit o částce 0.5 bilionu. Tím nechci říct, že fotovoltaika je OK. 95% toho, za co se v této zemi utrácí peníze (mimo mandatorní výdaje), není OK. A souhlasím, že fotovoltaika je jeden z největších průserů. Nicméně nemusí dopadnout tak obludně, jak to zatím vypadá. Pokud budou mít ústavní soudci mozek v hlavě, když budou rozhodovat o "nárocích" fotobaronů, pak to nemusí být tak hrozné.

0/0
16.9.2011 9:29

pavel 99

Re: Co také si Kefalín

nechcete si vyjasnit pojem "škody"? Evidentně jej máte značně deformovaný.:-/

0/0
16.9.2011 10:31

Richard Fuld

Re: Co také si Kefalín

Jestli souhlasíte s tím, že krádež vždy způsobí okradenému škodu, pak není co vyjasňovat. :-). Otázkou je, co lze považovat za krádež? Je to způsob, jakým se dostanou majitelé fotoelektrárny k svému nepřiměřenému zisku? Je to způsob, jakým se dostanou důchodové fondy ke svému zisku? Je to způsob jakým se dostala společnost PROMOPRO ke svému zisku? Je to způsob jakým se stavební firma dostane při stavbě předražené dálnice ke svému zisku? Je to způsob, jakým se dodavatel předražené a zmanipulované veřejné zakázky dostane ke svému zisku? Já na všechny otázky odpovídám ANO. Co odpovíte vy?

0/0
16.9.2011 11:43

Richard Fuld

Re: Co také si Kefalín

A co tím chcete říct? Že ODS je plná svatoušků, kteří nemyslí na nic jiného, než na blaho země? :-)

0/0
16.9.2011 9:30

Paeris Kiran

Vy jak se zdá...

Pořád trpíte deziluzí že média jsou tu od toho aby vás informovala. Nejsou. Pointou vydavatele novin je prodat dostatek výtisků aby mu to vyneslo alespoň tolik aby se najedl a byl schopen zaplatit svým zaměsnancům kteří tuto činnost zajišťují. (Pokud možno samozřejmě vydělat více)

Nějaké pindy strany mimo jakoukoli šanci něco změnit (přiznejme si hlas pro zelené je energetická sebevražda a desetisíce budoucích nákladů na "obnovitelné" hovadiny) rozhodně nevytvoří bestseller.

Co je v novinách napsáno vydavatele a autory zajímá v podstatě jen do té míry jestli je to uživí. Pokud někdo chce reklamu musí si jí zaplatit.

+1/0
14.9.2011 21:36

Rusy

Re: Vy jak se zdá...

Vydavatelé jsou živi nejen z prodejů, ale i z inzerce. Dovedu si představit scénář, kdy významný lobbista dokáže přimět vydavatele k obsahové "autocenzuře" pod hrozbou ovlivnění mediální agentury nebo velkého zadavatele inzerce. A pokud si významný politický lobbista vlastnící mediální agenturu k tomu přikoupí nějaké vydavatelství, máte propojení lobbingu, politiky a médií jako na dlani.

0/0
14.9.2011 21:48

Paeris Kiran

Re: Vy jak se zdá...

Takže překlad... za to co je napsáno někdo zaplatí a pak není nutné se ohlížet na to kolik lidí to opravdu koupí... vcelku win scénář, a více méně i bezpečnější pro vydavatele a autory.

http://en.wikipedia.org/wiki/William_Randolph_Hearst "Vy dodejte fotky, já dodám válku."

Nic to nemění na tom že jedinou pointou proč vůbec někdo točí televizi a vydává noviny je to že za to dostane zaplaceno. Vždyť se tím ti lidi živí. Někdo to umí líp jiný hůř.

Každopádně někdo jim za tuto činnost dobrovolně platí (tzn ČT se to netýká) což je rozhodně čestnější zaměsnání než nějaký úředník na ministerstvu který si na svou výplatu musí nedobrovolně vybrat peníze pomocí daní.

0/0
14.9.2011 21:54

kuča

Dneska Drábek................

:-).....v hydeparku perlil. Mlel a mlel! Ne všechno má pohotovou odpověď! Diskuse na facebooku ukázala, že ho lidé mají plné zuby. Asociál mimořádně otrlý, to tato vláda potřebuje! R^

+1/0
14.9.2011 21:22

Rusy

Re: Dneska Drábek................

Nějak mě ani nemrzí, že jsem to neviděl, jen bych měl zkažený večer a musel psát negativní blog. A já radši píšu ty pozitivní. Dneska mi ti zelení udělali radost.

0/0
14.9.2011 21:30

Paeris Kiran

Re: Dneska Drábek................

já v tom pořád vidím absenci jakékoli teorie kde budou pak tyto děti zaměsnány...

A pokud tento babyboom nastane, tak by mě zajímalo kolik dětí bude muset mít ta další generace... a kolik ta další... a pak ten ceres až to opravdu krachne na dostupné zdroje.

+1/0
14.9.2011 21:44

Rusy

Re: Dneska Drábek................

To řešení nemusí způsobit babyboom, ale naopak může zajistit průchodný pokles populace, aniž by se zhroutil průběžný důchodový systém. Záleží na nastavení parametrů. Větší diferenciace při odvodech je vyšší podpora porodnosti, vyšší diferenciace na výměrách je vyšší udržitelnost při poklesu populace. A tímto poměrem se dokonce dá pokles populace alespoň trochu řídit, i když to není cílem. Hlavním cílem je udržitelnost průběžného systému při demografických výkyvech.

0/0
14.9.2011 21:53

Paeris Kiran

Re: Dneska Drábek................

Proboha jenom to ne... jenom to neřídit... státy nesmyslně řídili porodnost nesmysly jako porodné a přídavky na děti posledních 70 let.

V západní Evropě si k tomu ještě přihodili nesmyslnou podporu imigrace (která měla smysl těsně po válce ale bohužel tomu nikdo v 60 letech neudělal přítrž a neřekl : další už nepotřebujeme)

výsledek je časovaná bomba. (nevím jak vy ale já čekám minimálně ve Francii do 20 let občanskou válku). Krom toho němci svými stupidními nápady zařídí pár blackoutů a jestli elektrická rozvodná síť skolabuje (což je dost možné) tak půlka Evropy zmrzne.

Dovedete si představit že by v německu v prosinci týden nešla elektřina?

+1/0
14.9.2011 22:06

Marcus12345

Re: Dneska Drábek................

Babyboom v 70-tých letech měl trochu jinou příčinu než přídavky na děti atd. - příčinou bylo to, že do rodičovského věku se dostaly silné poválečné ročníky.

Relativně štědré přídavky na děti a tehdejší bytová výstavba (tehdy se stavělo kolem 80 000 bytů ročně) byly jedním z faktorů, že rodiny tehdy ty děti měly (budiž toto minulému režimu k plusu - stejně jako dnes ani tehdy nebylo nic černobílé).

0/0
14.9.2011 22:36

Paeris Kiran

Re: Dneska Drábek................

A víte kdo to platil? Ti kterým komunisti ukradli majetky po druhé světové...

Stejní lidi "financovali" socialismus v celé východní Evropě. ČSR byla více méně nejbohatší stát východního bloku... tady ten majetek vydržel až do doby kdy šla ekonomika zbytku východního bloku do háje... protože ten majetek kterým se ten utopický socialismus dotoval prostě došel.

Ale tak to dopadá když se snažíte uměle vytvářet práci bez toho aby ji někdo dobrovolně ocenil tím že vám za ní něco dá. sponzorvat něčí činnost když v ní nebude vidět přínos do toho se nikomu nechce.

0/0
14.9.2011 22:50

Marcus12345

Re: Dneska Drábek................

Znárodnění znamenalo změnu vlastníka - tím ovšem společnost jako celek NEZBOHATLA.

Vemte si, že byste měl továrnu vlastněnou jedním majitelem, která vyrábí 100 aut, které všechny prodá na domácím trhu. Užitek továrny pro daný stát bude 100 aut.

Kdyby stejnou továrnu vlastnilo 10 akcionářů, tak užitek továrny pro daný stát bude opět 100 aut.

A když danou továrnu bude vlastnit stát, tak užitek továrny pro daný stát bude zase 100 aut.

Tím chci říct, že pokud máte určité bohatství pro určitý počet lidí, tak i když to bohatství rozdělíte mezi lidi ruzným způsobem, tak celkový užitek bude stejný.

0/0
14.9.2011 23:29

Paeris Kiran

Re: Dneska Drábek................

Prosím... předpokládejme že skutečně vyrobí 100 aut které prodá alepoň za výrobní náklady a ti co je koupí vyprodukují alespoň tolik aby výrobní náklady pokryly... pak máte samozřejmě pravdu. Jenomže tato podmínka jaksi nebyla splněna.

Ale v tu chvíli je jedno jestli ji vlastní stát nebo akcionáři... ti tu budou stejně utrácet. (Zahraniční vlastníci by tu nebyli bez provatizace a ta by nebyla bez předchozího znárodnění.

Dívejte se prosím na situaci jako CELEK. Dívejte se 100 letr zpátky, 100 let do budoucna... a když řešíte důchody, zaměstnanost a prostě vše... tak do toho taky zahrňte naprosti všechny vlivy.

0/0
15.9.2011 7:02

Richard Fuld

Re: Dneska Drábek................

Holý nesmysl. Jak můžu zaplatit zabavenou fabrikou za nově postavené sídliště? :-) Jinak znárodňování a privatizace, to je jen taková cirkulace majetku mezi těmi, kdo jsou oškubáváni a těmi, kteří oškubávají. Občas to ti oškubávající přeženou a ti oškubaní jim to pěkně spočítají. Na tom není nic špatného a z případného znárodnění není možno dovozovat závěry, že co stát platí, to platí penězi těch znárodněných. A i kdyby to tak bylo, tak z hlediska dané otázky (podpora rodin) je to zcela irelevantní.

0/0
15.9.2011 11:29

Paeris Kiran

Re: Dneska Drábek................

Znárodnění = Krádež.

Pokud stát fabriku chce ať si ji pod původního majitele koupí za cenu na které se s majitelem dohodnou. Nebo ať si postaví vlastní.

Jenom proto že chce stát stavět sídliště a ne fabriky které by mu na něj vydělali neznamená že má právo ty fabriky ukrást.

Na znárodnění je špatné naprosto vše.

0/0
15.9.2011 13:59

Richard Fuld

Re: Dneska Drábek................

Znárodňování je přesně tak špatné jako bezohledné a sobecké odírání lidí, na kterých ten znárodňovaný bohatne. Znárodňování je důsledek nenažranosti znárodňovaného. Často ve znárodňovací síti uvíznou nezaslouženě i poctiví podnikatelé, kteří si takové příkoří nezaslouží. Ale to je důsledek davového a jednoduchého řešení. Jsem přesvědčen, že znárodnění pánů jako je Bakala, Dalík apod. a zabavení majetku všem mocným, kteří se napakovali za posledních 20 let, by bylo dnes opět náramně populární. Čili ohledně znárodňování bych nebyl vždy tak kategoricky proti. :-)

0/0
16.9.2011 9:40

pavel 99

Re: Dneska Drábek................

jelikož bylo nevolnictví i robota zrušena, tak nikdo nemůže nikoho "odírat" proti jeho vůli. Stačí odejít.

A že by bylo "znárodňování"/krádež populární u závistivých jedinců není žádná novinka.:-/

0/0
16.9.2011 10:34

Richard Fuld

Re: Dneska Drábek................

Jak se zlodějům či jiné lidské havěti má sáhnout na majetek, tak se hned objeví řeči o závisti. Když si někdo ukradne miliardu z veřejných peněz, tak mu ji máme nechat, aby jsme nebyli osočeni ze závisti. Velmi chabé :-(

+1/0
16.9.2011 11:48

pavel 99

Re: Dneska Drábek................

Pokud je někdo zloděj, má být potrestán jako zloděj a ukradené má být vráceno původnímu majiteli. Obhajovat tímto krádež typu "znárodnění" je vrchol ubohosti. Mimochodem - můžete jmenovat ty zloděje, kterým byl nakradený (ale pouze ten nakradený) majetek odebrán "znárodněním"?:-/

0/0
16.9.2011 14:06

Richard Fuld

Re: Dneska Drábek................

Jo, jo. Já teď ale mluvím o tom budoucím znárodňování :-). A tam bude těch zlodějů požehnaně. To, že zloděje justice pravomocně neodsoudí, protože justice slouží zlodějům, to neznamená, že to nejsou zloději.

0/0
16.9.2011 14:10

pavel 99

Re: Dneska Drábek................

jistě. A pokdu nebude možné najít důkazy, tak se ti "zloději" sami přiznají (to se v minulosti osvědčilo) a pokud by se náhodou nepřiznali, tak se na to "nová justice" podívá "třídně" a hned bude jasné, že to jsou "zloději".:-/

0/0
16.9.2011 14:18

Richard Fuld

Re: Dneska Drábek................

Jo, jo. Přesně tak, stejně jak to současní mocní vidí pěkně třídně, když mají pocit, že lůzu je třeba vzít pořádně u držky. S dokazováním by neměl být problém. Stačí důkazní břemeno přenést na zloděje, ať se předvede, jak poctivě svůj majetek nabyl :-). S lůzou a jejich právy se taky nikdo nebabrá.

0/0
16.9.2011 15:07

pavel 99

Re: Dneska Drábek................

"...Stačí důkazní břemeno přenést na zloděje..." - pravda. To se osvědčilo už dokonce ve středověku. Máte skutečně neotřelé vzory.;-D

0/0
16.9.2011 17:49

Richard Fuld

Re: Dneska Drábek................

No jo, majetková přiznání zlodějům vyhovovat nemohou, to je jasné :-) Zvláštní ale je, že něco jako majetkové přiznání se chystá (nebo možná už platí!) u žadatele o sociální dávky, na které bude mít nárok až po té, co se prokáže, že již nedisponuje žádným zbytným majetkem, který by před přiznáním dávky mohl zpeněžit.

0/0
19.9.2011 12:45

pavel 99

Re: Dneska Drábek................

ad majetková přiznání - kromě "zlodějů" vadí každému, kdo si dokáže představit ty vícenáklady a související úřední šikanu a naprosto nulový výsledný efekt.

Ad sociální dávky - pokud chápete jejich smysl a účel, tak na tom není nic divného. Nevidím důvod třeba panu Bakalovi, když na pár měsíců nebude mít příjem, vyplácet sociální dávky.:-/

0/0
19.9.2011 15:17

Richard Fuld

Re: Dneska Drábek................

Nevolnictví i robota existují dál, jen v trošičku jiné podobě. Dokud budete k životu potřebovat potraviny a bydlení do té doby nemůžete mluvit o svobodě někam odejít. To je nesmysl. To už můžete napsat, že každý má přece možnost se zabít a tím se odírání vyhnout.

0/0
16.9.2011 11:51

Martin V2

Re: Dneska Drábek................

Ti otázku myslíte vážně? A ten zbytek za tím smajlíkem také?

Takové skvělé fanoušky panu Rusému přeji.;-DR^

0/0
15.9.2011 14:09

Richard Fuld

Re: Dneska Drábek................

Co se vám na tom nelíbí? Doktrína, že komunisti znárodňovali pouze chudáčky poctivé podnikatele ve světle dnešních poměrů dost výrazně bledne :-).

0/0
16.9.2011 9:43

pavel 99

Re: Dneska Drábek................

je vcelku jedno komu komunisté kradli majetek, na tom že to byla krádež, v mnoha případech naplňovala i znaky loupeže, to nic nemění. A "chudáčci" mohou být nanejvýš ti, co to obhajují.:-/

0/0
16.9.2011 10:37

Richard Fuld

Re: Dneska Drábek................

Milý Pavle. Já neobhajuji znárodňování, jak se můžeš v mých příspěvcích dočíst. Jen poukazuji na to, že zlé znárodňování je stejně zlé, jako to odírání, co mu předchází. Jediný způsob, jak předejít znárodňování je ten často zmiňovaný sociální smír. Dokud tohle nebude pochopeno, do té doby se bude cyklicky odírat a znárodňovat :-).

0/0
16.9.2011 11:59

pavel 99

Re: Dneska Drábek................

tak založte firmu a "neodírejte".:-/

0/0
16.9.2011 14:14

Richard Fuld

Re: Dneska Drábek................

Proč bych to dělal? Aby mě pak znárodnili, jako ty co odírali? Nebo abych zkrachoval, protože jsem neodíral?

0/0
16.9.2011 15:13

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz