Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Augustus Asper

20. 6. 2011 16:04
výstižné

Stejný pocit jsem měl při sledování zpráv já a proto mne povětšinou znechutily. Narozdíl od tohoto článku. Píšete mi z duše. Karma!

0 0
možnosti

petr66

17. 6. 2011 17:48
Těžko říci, kdo vyhrál

Kdyby alespoň párkát trefili Kalouska, tak se dá o něčem pozitivním mluvit, připadá mi to jako hodně slabá remíza.:-)

0 0
možnosti

stedrik

17. 6. 2011 14:15
vláda by měla udělat jedno

ještě dnes se sejít a povolit takzvaný šwarcsystém.  DP a ČD by v pondělí měli otevřít dvě kanceláře, v jedný rozdávat výpovědi všem a v druhý vystavovat živnostenský listy. Rok dva by to trvalo, než by se to usadilo a pak by to šlapalo jak má. R^

0 0
možnosti

Rusy

17. 6. 2011 14:25
Re: vláda by měla udělat jedno

No to by to právě přestalo šlapat už úplně, protože by se totálně zhroutilo zdravotnictví a důchodový systém. Pokud by se uplatnily Kalouskovy záměry a všichni přešli na švarcku s dosavadní hrubou mzdou, chybělo by ročně na zdravotnicví a důchody 450 mld. Kč. Takže totální kolaps.

0 0
možnosti

habit-.!..

17. 6. 2011 12:32
..."demografická stabilita" se dá zajistit několika způsoby

... ten jednodušší je donutit lidi zase ukázněně umírat ve dvaašedesáti, jako když tu vládli rudí, a levice má k němu svým směřováním před Listopad pěkně nakročeno...

...ostatně i odboráři, kdyby blokovali dobravu v původním termínu a v rozsahu, jakým vyhrožovali, mohli k demopgrafické stabilitě taky přispět několika "dříve mrtvými" - v praze je houkání sanitek běžná zvuková kulisa... a když je totální zácpa, tak se někdy prostě nedohoukají...

0 0
možnosti

Rusy

17. 6. 2011 12:38
Re: ..."demografická stabilita" se dá zajistit několika způsoby

Taky jsem na vládě říkal, že by nejdříve měla být provedena zdravotní reforma a pokud se "povede", nemusí se s důchodovou nic dělat.

0 0
možnosti

pá_ja

17. 6. 2011 11:38
No fajn, vláda to dělá špatně

ale zatím jsem nikde neviděl návrhy od odborů, jak to má být, jejich návrhy, akorát vše vládní odmítají!

tohle přece není dialog, to stejně dělají socani, cokoli se jim nelíbí, napadnou u ÚS, ale nějaké návrhy nikde.

Pominu nic neřešící stále omýlanou progresivní daň.

Až budou mít odbory nějaké návrhy, pak bych pochopil účel nějakých stávek a demonstrací.

Takhle to vypadá jako by chtěli zachovat stávající systém, který se dostává již dnes do problémů.

0 0
možnosti

Rusy

17. 6. 2011 12:07
Re: No fajn, vláda to dělá špatně

Mají konkrétní návrhy, některé jsou dobré, některé ne. Bohužel nedostávají příliš prostoru v médiích, takže nejsou moc vidět. Konkrétně, třeba chtějí jinou transformaci třetího pilíře. Zatímco vláda chce třetí pilíř de facto zakonzervovat a založit nový systém, odbory preferují revitalizaci III. pilíře, omezení možnosti jednorázových výběrů, aby úspory plnily roli důchodu a ne okamžitého přilepšení utraceného za televizi a auto. U malé důchodové reformy chtěli odboráři ponechat důchody, jak byly, pouze snížit strop odvodů na 4 násobek a zvýšit zápočet nad 2. redukční hranicí. Bylo by to sice o 6 mld. Kč ročně dražší řešení, ale když vidí, kolik peněz vláda vyhazuje oknem, nelze se jim divit.

Média víc baví odboráři na golfu. Víte, že mezi odboráři jsou dva bývalí ředitelé penzijních fondů? Takže kvalifikaci mají v soukromém penzijním zabezpečení dostatečnou. Navíc úlohou odborů není tvořit, ani na to nemají tak rozsáhlý aparát. To by měla vláda. S jalovostí ČSSD souhlasím.

0 0
možnosti

popetr

17. 6. 2011 10:52
Vážený pane, je jasné, kdo vyhrál

vypsat to sem nemohu, proto prosím zde: 

http://www.paratdnes.cz/2011/06/Nekdo-je-pitomec-odborari-operace-se-zdarila-pacient-zemrel.html

0 0
možnosti

Lev__z--Rožmitálu

17. 6. 2011 10:47
pro odbory

je to neprohra pro vládu nevýhra

každopádně tzv. "reformy" jsou win-win zejména pro odpůrce vlády

protože bud to zabere (o čemž pochybuju) a budou se mít líp

a nebo to nezabere a čím dál víc lidí se bude přidávat na jejich stranu

0 0
možnosti

nechci vyrusovat

17. 6. 2011 10:47
Co umí pan všeználek sociolog

1) demografická stabilita důchodového systému - píšete, že toto vláda neumí. Takže Vy, který píšete způsobem všechno vím a všechno znám, vyjádřete se, jak Vy budete jako kandidát za ČSSd řešit, ne omýlat tento problém. DěkujiRv

;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Rusy

17. 6. 2011 10:58
Re: Co umí pan všeználek sociolog

Abych to pořád neomílal, dávám jen odkaz. http://rusy.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=187795 I v dalších mých článcích můžete najít klíč k řešení. V době působení s VV jsem předložil řešení formou Dětského fondu (později generačního), který spočíval v tom, že by do něj lidi dávali na své důchody něco navíc, ale pokud by měli děti, mohli by si prostředky jimi uspořené vybrat na podporu výchovy. Ti, kteří by žádné nevychovali, by z fondu zpět čerpat nemohli a zůstatek by byl využit pro financování důchodů jejich generace. Takže by investici do budoucí generace nahradili investicí do tohoto kapitálového fondu a o tuto investici by se rozdělili s rodiči, stejně jako se rodiče s nimi rozdělí o výnos jejich investice do dětí. Takže řešení je dokonce vícero, jen to chce respektovat princip průběžného systému a nezaměňovat s kapitálovým.

PS. Vy máte nějaké informace, že budu kandidovat za ČSSD? To víte víc než já....

0 0
možnosti

Saša

17. 6. 2011 10:41
Velmi dobré, velmi výstižné.

Máte pravdu, vystihl jste to výborně.

Vaše články a články pánů Vašíčka a Streita mne skoro vždy potěší svou kvalitou a zacílením na podstatu problému.

A jak víte, když pravdu nemáte, neváhám Vás napadnout ;-).

0 0
možnosti

tom1969

17. 6. 2011 10:36
držte

se matematiky a už nepište.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS